לקוחות יקרים, בהיותנו עסק חיוני אנו פתוחים כרגיל גם בימים לא קלים אלה. בהצלחה לכוחותינו!

מידע נוסף – גיר רובוטי


מידע נוסף על הגיר הרובוטי

גיר רובוטי הינה תיבת הילוכים שהרגשתה דומה מאוד לתיבת ההילוכים האוטומטית,
אבל מבחינת היישום הפנימי של העברת ההילוך היא שונה לחלוטין. במערכת ההילוכים הרובוטית קיימים שני מצמדים (קלאצ’ים) הממוקמים בתיבה, כאשר אחד מהם אחרי על ההילוכים הזוגיים (מספרם משתנה מרכב לרכב)
ואילו השני על ההילוכים שאינם זוגיים.

תפקידה של מערכת הגיר הרובוטית, להבחין האם הנהג מעוניין בהעלאת הילוך או שמה בהורדת הילוך
ולשלב את ההילוך בצורה חלקה עוד שההילוך נמצא בשלב הביניים. המערכות הגיר הרובוטיות העברת ההילוכים מתבצעת בצורה מאוד לא מורגשת, מהסיבה שההילוך משתלב בצורה חזויה עוד לפני שההילוך עובר בפועל, מה שמקנה לנהג נוחות נסיעה חלקה.

במערכות הגיר הרובוטיות בשונה ממערכות הגיר האוטומטיות לחלוטין, ניתנת האפשרות לנהג לנהוג באמצעות ידית הילוכים חצי – ידנית בדומה למערכת הטיפטרוניק המוכרת במרבית הרכבים, באמצעות מעבר לשליטה ידנית על מערכת ההילוכים.

רכבים בהם ניתן למצוא כיום גיר רובוטי הן בעיקר מכוניות היוקרה,
בניהם המכוניות של פולקסווגן, מדגם DSG. מערכת הגיר הרובוטי נחשבת למערכת יוקרתית ואיכותית המספקת חווית נהיגה רכה, ללא הרגשה של החלפות ההילוכים כלפי מעלה או מטה. מרבית התיבות הרובוטיות מצויידות בכ- 5 – 7 הילוכים בניהם מבצעת המערכת את התמרון כלפי מעלה ומטה בהתאם לצרכי הנהיגה, תנאי הדרך והשימוש בדוושת הגז והבלמים.

הטיפול בגיר הרובוטי דומה מאוד בשוטף לטיפול בגירים שונים, אולם שיפוץ גיר רובוטי איננו דומה כלל לשיפוץ גירים אוטומטיים וזאת מכיוון שהוא בנוי, כאמור, בצורה שונה לחלוטין.

לקבלת ייעוץ ובדיקה חינם על שיפוץ גיר רובוטי לרכבים מכל הסוגים, צרו עמנו קשר.

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן