לקוחות יקרים, בהיותנו עסק חיוני אנו פתוחים כרגיל גם בימים לא קלים אלה. בהצלחה לכוחותינו!

תקלות נפוצות בגיר פורד גלקסי

תוכן עניינים

פורד גלקסי, שהושק לראשונה בשנת 1995, מהווה אחד המיניוואנים המובילים בשוק האירופאי. הרכב, המתאפיין בעיצוב מודרני ומרווח פנימי נדיב, תוכנן במיוחד עבור משפחות גדולות וצרכים עסקיים. הגלקסי מציע שבעה מושבים נוחים עם גמישות מרבית בסידור המרחב הפנימי. לאורך השנים, הדגם עבר מספר מתיחות פנים משמעותיות, כשכל דור חדש הביא עמו שיפורים טכנולוגיים ומערכות בטיחות מתקדמות. תיבת ההילוכים, שהיא לב המערכת המכנית של הרכב, זכתה גם היא לשיפורים מתמידים, אך עדיין מתמודדת עם מספר אתגרים טכניים אופייניים שחשוב להכיר.

פורד גלקסי שיפוץ גיר

רעשים ובעיות מכניות בסיסיות

תיבת ההילוכים של פורד גלקסי, כמערכת מכנית מורכבת, מתמודדת עם מספר אתגרים טכניים אופייניים. התקלה הנפוצה ביותר מתבטאת ברעשים חריגים הנובעים משחיקת מסבים וגלגלי שיניים, מפלס שמן נמוך, או שימוש בשמן באיכות ירודה. רעשים אלו עלולים להעיד על בעיות במערכת ההנעה או בתותבי ציר ההילוך האחורי, ומחייבים טיפול מיידי למניעת נזק מצטבר. חשוב לציין כי רעשים אלו מתגברים בדרך כלל בזמן העברת הילוכים או בנסיעה במהירויות גבוהות. במקרים רבים, הרעשים מתחילים כצליל חלש ומתגברים עם הזמן, כאשר התעלמות מהם עלולה להוביל לכשל מוחלט של תיבת ההילוכים. מומלץ לבצע בדיקה מקיפה של המערכת כאשר מתחילים לשמוע רעשים חריגים, במיוחד רעשי “חריקה” או “נקישות” המעידים על שחיקה מתקדמת של רכיבים פנימיים.

קשיי העברת הילוכים ומנגנונים

בעיה משמעותית נוספת היא קושי בהעברת הילוכים, המתבטא בתחושת התנגדות או “תקיעות” בזמן החלפת ההילוכים. תופעה זו יכולה לנבוע ממגוון סיבות, החל מניתוק לא מלא של המצמד, דרך תקלות במפרק הכדורי של ידית ההילוכים, ועד לבעיות במסנכרנים או שימוש בשמן לא מתאים. במקרים מסוימים, עיוות במזלגות מנגנון ההעברה או תנועה מוגבלת של מזלגות ההעברה יכולים להוביל לקשיים דומים.

קפיצת הילוכים ונזילות

תופעה מטרידה במיוחד היא שליפת הילוכים עצמית, המתרחשת כאשר תיבת ההילוכים “קופצת” להילוך סרק באופן ספונטני. הסיבות לכך מגוונות וכוללות שחיקת כדוריות או חולשת קפיצי הנעילה, בעיות בטבעות הסנכרון, או התרופפות אומי החיבור של תיבת ההילוכים. בנוסף, דליפות נוזלים מהוות בעיה שכיחה המופיעה במספר נקודות קריטיות, כגון אטם אגן השמן, צינורות המקרר, אטמי הגל הראשוני וחיישני המערכת.

תחזוקת מונעת והמלצות טיפול

למניעת תקלות אלו ואחרות, חיוני לבצע תחזוקה שוטפת הכוללת החלפות שמן תקופתיות, שמירה על מפלס שמן תקין, ושימוש בשמן באיכות מתאימה. חשוב במיוחד לטפל מיידית ברעשים חריגים ולבדוק באופן קבוע נזילות אפשריות. התערבות מוקדמת יכולה למנוע נזקים משמעותיים ויקרים בהמשך, ובכל מקרה של ספק, מומלץ לפנות למוסך מורשה לאבחון מקצועי מקיף.

מבצעי החודש

שיפוץ גיר 4 הילוכים לרנו פלואנס, מגאן וקנגו כולל התקנה 6 חודשי אחריות
₪4400 + מע"מ
לא כולל קולר גיר

מוח גיר (מכטרוניק) ניסאן מיקרה + ג'וק

₪2800 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר שברולט קרוז כולל התקנה 6 חודשי אחריות מלאה
₪3800 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ מח גיר (מכטרוניק) וקלאצים לאודי Q5 (OBS) במחיר הטוב בישראל!
לא כולל קולר גיר

שיפוץ מוח גיר גולף 6 הילוכים (09G)+ התקנה המחיר הזול בארץ!!

₪2800 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר רובוטי לרנו פלואנס, קליאו ומגאן במחיר הזול בישראל
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר C3 כולל התקנה 6 חודשי אחריות מלאים
₪3100 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר רובוטי לפורד מונדאו ופוקוס במחיר הזול בישראל!
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר לפורד פוקוס כולל התקנה 6 חודשי אחריות מלאה
₪2800 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
מבצע לזמן מוגבל! שיפוץ גיר לניסאן מיקרה וג'וק במחיר הזול בישראל
במחיר המשתלם בארץ!
לא כולל קולר גיר

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית בוואטספ, נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן