לקוחות יקרים, בהיותנו עסק חיוני אנו פתוחים כרגיל גם בימים לא קלים אלה. בהצלחה לכוחותינו!

תקלות נפוצות בגיר ניסאן קשקאי

תוכן עניינים

ניסאן קשקאי, אחד הדגמים הנמכרים והאהובים ביותר בישראל, מוכר לציבור הרחב בעקבות איכותו ואמינותו הגבוהים. יחד עם זאת, על פי דיווחי בעלי מקצוע ונהגים, נראה כי גם דגם איכותי זה אינו חסין מתקלות מעת לעת, בעיקר בתיבת ההילוכים שלו. כך, חלק מהנהגים דיווחו כי ברכביהם פתאום קופצים להם ההילוכים או שאינם יכולים לשנות הילוכים בכלל. להלן אנו עוברים על חלק מהבעיות הנפוצות ביותר שעלולות להופיע בתיבת ההילוכים האוטומטית של ניסאן קשקאי. כך, בין אם אתם קונים פוטנציאליים או כבר בעלי ניסאן קשקאי, המאמר הזה יעזור לכם לזהות בעיות נדונות ולנקוט בפעולות הנדרשות לטיפול בהן.

תקלות גיר ניסאן קשקאי

תיבות הילוכים נפוצות בדגמי ניסאן קשקאי

תיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT) – הסוג הנפוץ ביותר. היא מסתמכת על מנגנון המורכב מרכיבים כגון חרוטים או כדורים, המעבירים כוח ביניהם באמצעות רצועות או מגע ישיר. יתרונותיה כרוכים בחדשנותה בעת השקתה, אך כיום מחפשים מערכות מודרניות יותר.

תיבה אוטומטית כפולת מצמדים (DCT) – עובדת כמו תיבה ידנית, אך במקום הילוכים יש בה שני מצמדים הפועלים על חלקים שונים במערכת ההינע. יתרונה במהירות גבוהה במעבר בין ההילוכים.

תיבה אוטומטית רובוטית – כוללת מערכת העברת הילוכים ידנית קלה במיוחד לשימוש. מגיעה מחברת מרצדס, וכוללת ידיות על גלגל ההגה למעבר הילוכים מבלי להזיז את הידיים.

תיבה אוטומטית קונבנציונלית – מסתמכת על הילוכים לשינוי מהירות ומומנט המנוע. קלה בשימוש, אך יש לה חסרונות ביעילות ובהספק.

מהן התקלות הנפוצות בגיר?

  • רעש מהמנוע ברוורס: מערכת ההילוכים הרציפה (CVT) בקשקאי כוללת שני מצבים נפרדים: ניוטרל ורוורס. חלק מהנהגים מדווחים על רעש מנוע חזק במצב רוורס, מה שמעורר חשש לתקלה. 
  • רטט בהאצה: תלונה נוספת נוגעת לרטט בזינוק מהמקום. מומלץ לשים לב אם הרטט מלווה בעיכוב בהעברת הילוכים או תחושה שהרכב נתקע בהילוך ראשון.
  • שריקה מגלגל השיניים: גם בעיית שריקה מגלגל השיניים נפוצה, אך בדרך כלל נגרמת מימיסב תקול בגל ההינע. רעש שריקה מהחלק האחורי של הרכב עשוי להצביע על תקלה בגלי ההינע, הדיפרנציאלים או מיסבי הציר האחורי.

מה עושים במקרה של תקלה בגיר?

אם אתם חווים אחת או יותר מהבעיות הנכרות לעיל, כדאי לכם לפנות למוסך מורשה לאבחון וטיפול מקצועיים. הסיבות לבעיות אלו יכולות להיות מגוונות, ועל מנת לאבחן אותן בצורה מדויקת, יש צורך בידע וניסיון מקצועיים. אבחון וטיפול לא מקצועיים עלולים להחמיר את הבעיה ולגרום לנזק בלתי הפיך לתיבת ההילוכים.

על כן, אם אתם חושדים שיש בעיה בגיר ניסאן הקשקאי שלכם, אל תתעכבו. פנו למוסך מורשה בהקדם האפשרי. תפנו אלינו עוד היום, ונשמח לעזור לכם לנטרל בעיה כלשהי בגיר ניסאן קשקאי שלכם.

מבצעי החודש

שיפוץ גיר 4 הילוכים לרנו פלואנס, מגאן וקנגו כולל התקנה 6 חודשי אחריות
₪4400 + מע"מ
לא כולל קולר גיר

מוח גיר (מכטרוניק) ניסאן מיקרה + ג'וק

₪2800 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר שברולט קרוז כולל התקנה 6 חודשי אחריות מלאה
₪3800 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ מח גיר (מכטרוניק) וקלאצים לאודי Q5 (OBS) במחיר הטוב בישראל!
לא כולל קולר גיר

שיפוץ מוח גיר גולף 6 הילוכים (09G)+ התקנה המחיר הזול בארץ!!

₪2800 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר רובוטי לרנו פלואנס, קליאו ומגאן במחיר הזול בישראל
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר C3 כולל התקנה 6 חודשי אחריות מלאים
₪3100 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר רובוטי לפורד מונדאו ופוקוס במחיר הזול בישראל!
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר לפורד פוקוס כולל התקנה 6 חודשי אחריות מלאה
₪2800 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
מבצע לזמן מוגבל! שיפוץ גיר לניסאן מיקרה וג'וק במחיר הזול בישראל
במחיר המשתלם בארץ!
לא כולל קולר גיר

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית בוואטספ, נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן